به علاقه کاربران خود احترام بگذارید
زمانی که ایمیلی ارسال میکنید،اجازه بدهید تا کاربران بتوانند هر زمان که به دریافت ایمیلهای شما تمایل ندارند بهراحتی و در سریع ترین زمان عضویت خود را لغو کنند، پیشنهاد میشود در انتهای هر ایمیل ارسالی گزینه لغو عضویت را قرار دهید تا کاربران بتوانند هر زمان که علاقه ای به دریافت ایمیل ندارند از آن استفاده کنند. این موضوع نهتنها باعث افزایش لغو عضویت نمیشود بلکه به کاربران این تضمین را میدهد که هر زمان تمایلی به دریافت ایمیل نداشته باشند میتوانند دیگر ایمیلهای شمارا دریافت نکنند، در صورتی که ایمیل شما برایشان ارسال میشود به میل خودشان است، همین موضوع احساس خوبی در مخاطب ایجاد میکند که باعث کاهش تمایل مخاطب به لغو عضویت میشود.
عنوان ایمیل باید مرتبط با محتوای کلی باشد
ایمیلهایی که دارای عنوان جعلی و غیر مرتبط هستند تا سبب افزایش نرخ باز شدن ایمیلها بشوند احساس خوبی در مخاطب ایجاد نمیکنند و حس فریب دادن را انتقال میدهند، و این کار موجب پرش کاربران میشود،حتماً سعی کنید عنوان ایمیل را طوری انتخاب کنید که کاملاً با محتوای آن مربوط باشد. میتوانید از عناوین جذاب که حس فوریت ایجاد میکند و یا پیشنهاد خیلی خوب استفاده کنید، اما باید کاملاً با محتوای ایمیل ارسالی سازگاری داشته باشد.
برای ارسال ایمیل ها یک برنامه ی منظرم بنویسید
ارسال بیشازحد ایمیلها و یا ارسالهای بافاصله زمانی زیاد، میتواند هردو به ضرر شما باشد، شما با ارسال بیش از حد ایمیل،کاربران خود را ناراضی میکنید و این کار موجب پرش کاربران میشود و توجه داشته باشید که اگر ارسالهایی بافاصله زمانی خیلی زیاد داشته باشید به فراموشی سپرده میشوید.
فقط ایمیل های معرفی محصول و یا فروش را ارسال نکنید
هرگونه خدماتی که ارائه میدهید حتماً شامل خدمات رایگان و خبرهایی مربوط به مجموعه شما نیز میشود که برای مخاطبین شما جذاب است، ارسال ایمیلهایی که همگی آن ها پیشنهادهای فروش و یا تبلیغات خدمات شما هستند باعث میشود که مخاطب شمارا یک فروشنده تصور کند که فقط به فکر سود خودتان هستید، بهتر است که تعادلی میان ارسال ایمیلهای پیشنهاد فروش و ایمیلهای ارائه خدمات رایگان برقرار کنید تا اشتیاق کاربران برای باز کردن ایمیلهای شما افزایش پیدا کند.
اگر ایمیل تبلیغاتی ارسال میکنید، حتماً مرتبط با حوزه فعالیتتان باشد
ارسال ایمیل تبلیغاتی مربوط به مجموعههای دیگر هرچند وقت میتواند سودآوری خوبی برای شما داشته باشد، دارا بودن بانک اطلاعاتی یک مزیت محسوب میشود و افراد زیادی تمایل دارند تا خدمات خود را به مخاطبین شما نیز معرفی کنند، اما دقت کنید که حتماً در حوزههای مرتبط به زمینه فعالیت خودتان ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید تا برای مخاطبین شما جذابیت داشته باشد و نیز باعث از بین رفتن اعتماد مخاطب به شما نشود.